Post by viepresafesto on Feb 11, 2022 11:57:53 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Evil Nun: Horror at School ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Evil Nun: Horror at School IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mer alle hack ▞▞▞
▞▞▞ Evil Nun: Horror at School 2022 version ▞▞▞
kratos til høyre nå, og jeg vil være i stand til å gjøre det for de neste årene siden jeg hadde mye tid til å få en gratis 😚🙂🙂🙂😎😎
fryktelig spill. hver gang jeg klikker på startknappen vil den lastes en stund og deretter ta meg til startskjermen. vennligst fiks dette problemet. Jeg vil spille dette spillet.
Spillet aller best, men jeg hater dette spillet fordi mange annonser og kan ikke hoppe over annonsene
spillet er kjedelig bare du gjør er å rømme og gjøre oppdrag, noe som er kjedelig og til og med kjedelig spill fullt av feil og enkelt kan hackes av lucky patcher, noe som virkelig er bortkastet tid
bra spill, men men det tar lengre tid å starte et spill, vennligst fjern feil og annonser fra spøkelsesmodus
Dette spillet er fint, men jeg har ett problem som er at jeg ikke kan koble til Google Play. Den viser muligheten til å koble til, men når jeg klikker på den, skjer ingenting. Jeg vil gi deg 5 stjerner når du vil rette opp denne feilen.
Etter den nye oppdateringen fungerer ikke spillet. Jeg har restartet telefonen min installert og avinstallert spillet mange ganger, men fungerer fortsatt ikke, vennligst fiks dette problemet snart......det er favorittspillet mitt, men nå er jeg irritert .. 😏.. Jeg vil spille den, men jeg kan ikke 😏😔
Dette spillet er utmerket, men skolen er for stor, det er veldig vanskelig for nybegynnere å lære skolekartet
Jeg fullførte dette bare på spøkelsesmodus, og jeg fullførte nå den nye avslutningen på spøkelsesmodus
jeg liker dette spillet hvis jeg kan spille det! hver gang jeg trykker på play, lastes den inn, så sendes den til startskjermen min! vær så snill å fikse dette vær så snill! dette virker som et veldig bra spill, og jeg vil vurdere det bedre
Det er OK... Men når jeg prøver å spille, lukker det seg hele tiden når jeg tar det på med. Kvalitet, det viste det første klippet av introen, så lukket det, så når jeg satte det på lav kvalitet og prøvde å spille det, lukket det med en gang, jeg vet om det er en feil eller fordi jeg har noen apper på enheten min, men uansett, jeg håper du fikser dette hvis det er en feil.
Omg....denne appen lar meg ikke engang se en freakin-annonse, og hver gang jeg begynner på spillet slår den seg bare av i et minutt....... Må få det fikset.
Dette er det beste skrekkspillet noensinne. Spillets nye oppdatering er veldig bra. Når spillet slippes og nå absolutt dette spillet er best. Jeg gir ikke en falsk anmeldelse, dette er en sann anmeldelse. Ha en fin dag
Jeg liker ikke dette spillet fordi når jeg starter det, vil det ikke gi meg en sjanse til å spille det. Spillene stenger for meg. Så kan du fikse det fordi jeg spiller på en Android-enhet og det stenger meg ute av spillet.
... 3.0 opengameart.org/content/2d-game-level-horror-hallway-psd:CC-BY ... opengameart.org/content/48-animated-old-school-rpg-characters-16x16:CC-BY
Evil Nun: Horror at School – Apper på Google Play
Når jeg spiller i spøkelsesmodus, så hvis jeg er i nærheten av å fullføre mysteriet, er modusen min av. Jeg vil at de skal fjerne reklame i spøkelsesmodus i den nye versjonen, så jeg vil også fortelle vennene mine om å spille dette, for hvis de vil gjøre dette vil det ikke være kjedelig for dem og folk vil spille mer. Dette er mitt forslag
vennligst forbedre grafikken og gjøre det interessant med mange forskjellige ting som skal samles inn.
Det er så kult! Men jeg hater det når hun kan krype til ventiler og ikke lager noen lyder når hun følger etter meg og få henne til å gå som bestemor før hun løper, men bestemor gjør ikke det! Ha en fin dag!
Dårlig
why can i watch cbd episodes on ipad but not stream through cbs app on a tv says: April 10, 2021 at 11:33 pm ... high school ss2 ... giochi horror pc.
Beste skrekkspill denne bakgrunnsmusikken er fantastisk og ond nonnestemme er mest Cary
Adventure Escape: Asylum Dobrodružné jbn
Dette spillet er veldig bra, men det har for mange annonser
Først fungerte det, men tredje gang kastet det meg ut på startskjermen, vennligst fiks det
Hvert eneste sekund av spillet får jeg alltid en popup-annonse selv om jeg 😠 har slått av annonser
Dette spillet er veldig morsomt, men jeg er veldig nysgjerrig på hva som skjer i den neste oppdateringen!
Et av de beste skrekkspillene jeg har prøvd og spilt. Bare én ting, legg til kontrollerstøtte, det er det eneste jeg synes dette spillet mangler.
Så et fantastisk spill. Når jeg spiller det har jeg det veldig gøy og er også redd for at du skal laste det ned
Jeg liker dette spillet, men det er ingen treningsmodus som bestemor
Dette er et flott spill, jeg liker dette veldig godt, men det eneste som skaper problemer for meg er at jeg ikke kan identifisere at jeg er i hvilket kapittel
Dette er det verste spillet noensinne. Hvert 15. sekund er det en annonse. I stedet for dette bør du installere bestemor, det er bedre enn dette kjedelige spillet, også inneholder det en rekke feil.
Dette spillet er veldig bra. Vel, jeg fikk så mye penger at jeg fikk så mange mynter, og du kan faktisk kjøpe varer i butikken! Jeg tror dette er det første skrekkspillet som du må få noen mynter, og det er også kapitler jeg låste opp dem alle, og det er virkelig realistisk, og The Nun er også veldig skummelt, så derfor var jeg litt løsere at jeg bare spiller i spøkelsesmodus, men takk for at du la til det! Dette er skrekkspillet som jeg virkelig anbefaler til dere, og jeg vil rangere dette 10/10. liker det!
det henger så så så mye. og når det henger er det vanskeligere å spille. selv om dette spillet er veldig morsomt. lagging gjør at du vil slette appen 💧
Jeg har fullført masken, men da jeg sjekket den neste dag, fant jeg ut at de to maskestykkene mine manglet labyrintutfordringskapittelet og minispillkapittelet, så jeg hadde slettet dette. Dette er veldig dårlig spill. Utviklerne av dette spillet vil dø snart, og han eller hun vil snart dø
Spillet går bra takk så mye for den kompisen og takk for hjelpen 5 Jeg elsker deg så
Evil Nun: Okulda Korku Arcade cew
Jeg liker dette spillet veldig mye bedre enn bestemor, da nonne kan krype og gjøre mange ting
Jeg elsker kapitlene i den og jeg er på den siste labyrinten, men når jeg hopper på trampolinen for å få fjæren går den ikke i stykker, så du bør endre den eller kanskje det er på grunn av den nye oppdateringen
Det er virkelig grusomt, og det er virkelig utrolige skremmer. Måten hun skriker på er skummel, det er verdt å laste ned
Dette er et veldig morsomt spill, jeg har spilt det lenge og det er mye spilling! Det eneste problemet er at det er ganske mye feil (nonnen blir sittende fast på ting, feil ute osv.) Jeg elsker også de forskjellige modusene og kapitlene. Og butikken!
last ned og installer Scary Jason Horror Escapeke granny game, evil nun game, the 13th game,
Evil Nun: Horror at School Arcade fxqe
Jeg liker dette spillet å spille dette spillet er så skummelt. Gåtene er så vanskelige å fullføre. Min tilbakemelding er at du løste problemet for å spille bedre 😊.
Det er flott, men jeg kan ikke trykke på google play spill-knappen, vær så snill å fikse dette:)
Vennligst lag den onde nonnen ødelagte masken i mobil slik grafikk wow 😲
Det er kult, men tannhjulet og vannflaskene ble borte og den tunge mace virker ikke hun er ikke treg, vær så snill å fikse det